maanantai 18. maaliskuuta 2013

Viimeinen viikko here i come!

Viimeinen viikko pyörähti käyntiin ja olo on aika haikea, mutta ihana palata kotiin! Maanantai päivä alkoi surullisilla merkeillä, koska kävin katsomassa sitä vanhusta jolla on kasvain (mainitsin siitä eräässä kirjoituksessani). Tämä vanhus on tekemässä kuolemaa ja hänestä huomasi jo kuoleman merkkejä. Hän ei enää avannut silmiään ja jalat olivat jääkylmät. Joissain kohdissa kehoa huomasin, että hänelle on tullut sinisiä kohtia. Mutta kaikki näkeminen ja kokeminen opettaa, joten halusin jättää hänelle henkilökohtaisesti hyvästit, koska ohjaajani arveli että hän menehtyy yön aikana.

Iloisempiin aiheisiin! Hoidin tänä aamuna tuttuun tapaan ''oman'' vanhukseni ja hän ei tainnut aluksi tunnistaa minua, koska minulla oli silmälasit ensimmäistä kertaa. Hän puhui minulle koko ajan tanskaa, mutta jossain vaiheessa hän taisi tajuta että Sinihän se siinä on. Vinkkasin hänelle vähäsen että saatan näyttää pikkaisen erilaiselta kun minulla on lasit. Aamupesujen aikaan vanhus sanoi, että en ole koskaan ollut näin puhdas, eli hyvää työtä taisin tehdä. :)

Aamupalan jälkeen lähdimme pelaamaan biljardin tapaista peliä (selitin sen aikaisemmin kirjoituksessani) yhdessä erään vanhuksen kanssa. Sain taas pelata mukana, mutta olin tooodella huono! Pelin jälkeen lähdimme lounaalle ja sitten minun työpäivä olikin jo pulkassa. Huomenna odotettavissa pitkä päivä ja ihana kevät konsertti, innolla odotan huomista!! :)

Tämän päivän kappale on mun sydämeni tänne jää, omistettu tälle vanhalle rouvalle joka jättää kohta tämän maailman. http://www.youtube.com/watch?v=tnh1M2Y6vgo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.