lauantai 9. maaliskuuta 2013

Kolme viikkoa mennyt, kaksi jäljellä!

Heipähei kaikille lukijoille. Sini täällä taas kirjoittelee. Tällä viikolla olen saanut hoitaa joka aamu ''omaa'' vanhustani. Aamuisin teen hänelle aamupesut ja käytän vessassa. Sitten autan hänelle vaatteet päälle ja menen tekemään aamupalan. Ja ei pidä unohtaa aamulääkkeitä! Olen saanut todella hyvää palautetta ohjaajaltani ja Victorilta. Itseäni harmittaa ainoastaan se, että en puhu vieläkään hirveästi englantia. Mutta olen yrittänyt koko ajan keksiä enemmän kysymyksiä työpaikastani, vaikka niitä ei hirveästi mieleen tulekkaan.



Joka päivä olen tullut ajoissa töihin, mutta muutaman kerran olen nukkunut pommiin ja meinannut myöhästyä junasta :D Ainoa asia minkä siinä tilanteessa voi tehdä, on tämä :'D



Perjantaina minulla oli keskustelu ohjaajani kanssa. Paljastui että minusta tulee tutkinnoltani melkein korkeampi kun omasta ohjaajastani, vaikka hän on työpaikallaan jonkinlainen assistentti. Olin aika hämmentynyt, koska siinä tapauksessa kaikki muut työntekijät ovat käyneet alemman tutkinnon kun minä! Mutta kaikki ovat kuitenkin tasa-arvoisia, oli tutkinto mikä tahansa :) Tämän keskustelun perusteella ohjaajani laittoi kokonaan uusiksi tehtäväni. Eli maanantai aamuna reippaasti insuliinia pistelemään toiseen rakennukseen! Saa nähdä katsooko työkaverit minua uusin silmin. Nimittäin luulen että he ovat pitäneet minua ikäni takia vähän ''tietämättömänä'' koska olen niin nuori.

Keskustelun lopuksi ohjaajani tokaisi minulle: ''ilmankos sinulla ei ole mitään kysyttävää kun sinä tiedät jo niin paljon''!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.